Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat metod i terminów wysyłki zamówień.
Wysyłka
Czas realizacji
Przywiązujemy ogromną wagę do szybkiej realizacji zamówień. Sprzedajemy wyłącznie produkty, które znajdują się w magazynie sklepu. Jeśli produkt chwilowo jest wykupiony, to w opisie widoczna jest informacja “Brak w magazynie” lub „Czekamy na dostawę”. System uniemożliwia zakup takiego towaru.
Zazwyczaj wysyłamy paczki w ciągu 24 godzin (dni robocze), po zaksięgowaniu płatności lub, w przypadku zamówień “za pobraniem”, po złożeniu zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia, rezerwujemy czas przygotowania wysyłki maksymalnie do 5 dni roboczych. Uwaga: Dotyczy dostaw hurtowych – czas realizacji zamówienia od 3 do 10 dni, zależny od dostępności towaru i ilości towaru.
Uprzejmie informujemy, iż nie pracujemy w niedziele oraz święta ustawowe.
Paczki (od momentu nadania przez nas) dostarczane są przez firmę Inpost, w ciągu 1 lub 2 dni roboczych.
Kurier podejmie dwie próby doręczenia. Jeśli odbiorca będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Awizowaną przesyłkę kurierską można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.
Koszt wysyłki (Polska)
- 0 zł w przypadku opłaconego zamówienia o wartości brutto powyżej 350 zł (po uwzględnieniu rabatów oraz bez kosztów przesyłki; nie dotyczy Paczki w Weekend oraz paczek zagranicznych, oraz wysyłek paletowych i HURTOWYCH);
- 17,99 zł w przypadku zamówienia z odbiorem w paczkomacie Inpost 24/7; +5 zł w przypadku Paczki w Weekend – doręczenie paczki do paczkomatu Inpost w sobotę; ;
- od 22,99 zł w przypadku wysyłki zamówienia kurierem opłaconego z góry;
- od 22,99 zł w przypadku zamówienia opłacanego przy odbiorze (tzw. przesyłka pobraniowa) kurier +-5 zł koszty za pobranie;
Metody wysyłki
Informacje o wyborze sposobu wysyłki i płatności wyświetlane są w trakcie dokonywania zakupów na stronie sweetcakepl.pl.
Pakowanie i dostawa
Przesyłki wysyłamy do naszych klientów przy pomocy firmy kurierskiej zarówno do paczkomatów jak i pod wskazany adres.
Czas dostawy zamówienia = czas pakowania zamówienia + czas dostarczenia (poniedziałek – piątek).
Wysyłki odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.
Klient, który wybrał opcję płatności zwykłym przelewem, jest zobowiązany do przesłania potwierdzenia przelewu za złożone zamówienie na adres email sweetcakepl@outlook.com w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi sklepu internetowego.
Często zadawane pytania
Jak należy postępować, gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia?
W trakcie odbioru przesyłki proszę sprawdzić stan opakowania czy nie jest uszkodzone. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia to kupujący ma prawo żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu. Jeśli zawartość przesyłki została uszkodzona kupujący może odmówić przyjęcia przesyłki. O fakcie spisania protokołu lub nieprzyjęcia przesyłki należy powiadomić sprzedającego.
Jak należy postępować, gdy przesyłka doręczona do paczkomatu ma ślady uszkodzenia?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w paczkomacie prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio przy urządzeniu. Należy wykonywać instrukcje wyświetlane na ekranie, ” CZY MASZ ZASTRZEŻENIA DO PRZESYŁKI?” należy zaznaczyć odpowiednią opcje i paczkę zostawić w paczkomacie. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z paczkomatu, wówczas musi się udać do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację.
Czy sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów wysyłki jeżeli ten wyśle towar, a klient go nie odbierze?
Jeżeli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy. (podstawa prawna: art. 471 Kodeksu cywilnego).